On Demand

Nu har mamma tjatat att jag ska skriva och jag vet att det var alldeles för längesen sist, så här kommer nu en kort uppdatering av mitt liv.

Har återvänt tilll kära hembygden på obestämd framtid för att, som jag trodde, äta frukost i solen, luncha i solen, fika i solen... ja, det är typ det man gör i Vänersborg när det är fint väder. Vilken sol undrar jag nu?!! Jäkla väderleksrapporter som lovar sol och superduperväder, vad får man för det? 15 grader och mulet! Piss

Firat midsommar i Säm som alltid. Det var riktigt härligt, inte en enda regndroppe föll på oss, såååå härligt, när hände det sist liksom?! Det blev dans kring stången, en misshandlad bil, cruising i Lysekil (denna gången fick vi åka med). Kort och gott, en riktigt bra helg!



Kul practical joke... midre kul för grabbarna att dra ut trädet ur bilen dagen efter kanske. Trädet hittade de förresten på väg från Grebbestad och färdade det på taket hela vägen till Säm. Haha


Söndagen gick i fotbollens tecken. Var för första gången och såg lillebror spela fotboll. Det var match och Sebbes lag vann med 23-0. Vilka lirare. Sebbe sköt in 2 av målen och jag var riktigt stolt =)
Lagom tills vi kom hem tyckte väl stadens trafikanter att det var för lite action på stadens gator så de ställde till med en blåljusfest a.k.a. krock här utanför. Hoppas allt gick väl, kanske inte alltid så kul när bussen är inblandad.



Före match


Under match


Efter match


I övrigt har jag bara njutit av solen och haft det gottigt med massa jordgubbar och andra smaskigheter, struttat runt på Skräckland och träffat folk och och och...



Casper tog sitt första dopp


Han ville ju bada mer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var en redig tös att lyssna på sin mamma. Sånt gillar jag. Puss på dig. hoppas att du inte har det långtråkigt när jag jobbar :-( Är snart hemma nu.

2010-06-28 @ 15:42:52
Postat av: Zäde

Heeej! lääänge sen jag kikade in här. Men alltid lika bra inlägg:) Om du ska va här i vbg får vi bannemej ses!!! Kram

2010-06-30 @ 13:08:39
URL: http://metrobloggen.se/marioteten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0