Sommarlov

Har jag inte sagt det än så säger jag det nu; SOMMARLOOOV!!! =D

Aaaaah! Fatta vad skönt =) Har bara slappat i flera dagar, himlans härligt! Imorgon åker jag hem till Vänersborg för några goa dagar sen bär det av upp hit igen för ytterligare några goa dagar, ja det kommer bli gött helt enkelt.

Fredagen spenderades med volleyboll-turnering och en kväll i beachens tecken med härligt surf-häng på Rumpan Bar. Lyckad kväll med bästa dansen sparad till efter stängning ;)

Igår var det heldag med gänget. Blev massa (läs lite för mycket) sol på Bomstad, sen hem och duscha i kallvatten för att varmare inte gick ihop med den röda färgen på baksidan, sen drog vi till Sandgrund för att lyssna på Starboys och ha lite picknick innan det blev dags att nyinviga Blue Moon Bar. Vart en riktigt nice dag =)

Nu blir det snart nattning efter att ha laddat upp lite bilder från tiden som gått... Kommer sakna alla under sommarn! Fick förresten ett brev(!!) på posten från Akari i förrgår. Fälldes några tårar när jag satt där på altanen och läste. Vad glad jag var :D

Så, godnatt på er världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0