Busy wednesday

Shit, trodde precis d va tisdag, vilken miss! Dagarna går ju så jäkla fort, snart är man väl gråhårig också :S Tur att det alltid finns folk som är äldre då ;)
Är rejält osugen på att gå till skolan imorrn. Gillar inte presentationer, än mindre när jag inte är förberedd. Plus att Jennie precis ringde och sa att hon skadat sig, så jag hoppas inte jag behöver dra presentationen själv imorgon :S Hemska tanke!

Ska bli skönt med lite helg nu, ska bannemig ta iaf några timmar ledigt mitt på dan. Skulle behöva in t stan och köpa present t födelsedagsbarnet också... hon önskar sig toapapper, så det är ju lättfixat ;) Sen blir det ju kalas/inflyttningsfest på lördag!! Välkomna

Sist med inte minst söker jag en redig karl som kan hjälpa oss med köksbord, tavlor och lampor innan lördag. Gärna får du lukta lite gott också ;P

Nu ska jag sussa, finns ju inte ett skit på tv ens...

Kommentarer
Postat av: ida

jag kanske kan hyra ut min Olle, utbildad snickare så han är ju lite händig..god doft har jag för tillfälligt ingen aning om. och tyvärr så kan du ju då inte hoppas på en liten fling med en "händig man" :P

2010-03-04 @ 08:49:00
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Zäde

Oh no, var det denna helgen?? Shit jag skulle ju komma upp.. Du får festa som fan för mig ikväll;)

2010-03-06 @ 08:35:54
URL: http://zade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0