Hes som en kråka

Min röst har fått fnatt sen tackfesten. Blandades alldeles för mycket baciller, bläää! Kurerar mig så gott det går med vitlök och mucoangin.. ingefäran kommer fram ikväll också. Nu jävlar!

Tackfesten var riktigt nice, jag är fortfarande blå vilket är mindre kul. Var helt klart värt det! Nollorna bjöd in oss till Edens Lustgård där vi möttes av Adam och Eva x10! Där fanns även ormen och trädet som bjöd på den förbjudna frukten. Hade riktigt skoj, smetade blå färg på allt och alla som kom i min väg, vilket syns klart och tydligt på alla kort från Rumpan, hihihi.



De fyra elementen; Jord, Vatten, Vind och Eld

Nu ska vi strax ha styrelsemöte här på fyran.

Pass på och läs allt på vår KarlEkon-blogg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0