matnyttigt

bra, nu har jag ägnat en halvtimme åt att äta mat... vad står next på schemat tro?! 2 h kvar tills vi ska dra oss upp mot kp, betyder att jag egentligen borde fokusera på att bli klar med whatever behöver fixas inför kvällen. ist kommer jag väl sitta här i soffan och dega fram till 16:20 och dörefter panikflänga runt och försöka bli klar med allt som ska fixas med på en och samma gång. tidsoptimist javisst!

idag har jag faktiskt hunnit med att vara lite duktig både före och efter lektionen. har nämligen haft informationsdag med gymnasieeleverna så jag, malin och julia har berättat lite om vad som händer runtom ekonomistudierna. hade varit kul att ha lite diskussion ist med de små liven men man kan ju inte få allt här i världen...

nu ska jag, tro det eller ej, göra nåt i pluggväg så jag kan känna mig värd en öl eller två eller tre ikväll. och en extra för malin... ;P

skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0