Undrar

Undrar varför det ska klia så i halsen? Nån som känner sig skyldig till att ha stoppat in lite dun från kudden i min hals medan jag sov tro?!

Undrar nr 2 för kvällen varför jag ska drabbas av andras dåliga framförhållnng och undrar nr 3 varför jag alltid får reda på saker sist av alla?!! Arg blir jag, arg och gnällig. Orka lägga energi på sånt när man kan ägna sig åt så mycket roligare saker.

Får tänka på roliga saker som gårdagen ist... Blev halvt spontanutgång, hamnade på "eftersläppet" till kräftskivan hos Malin och Johan, vilka btw har en störtskön lägenhet! Kom lagom till de sista snapsvisorna och vips så var kvällen awesome.

Kommentarer
Postat av: Zäde

Hmm.. i min hals är det någon som stoppat sandpapper.. undra vad det är för en lurig filur som springer runt och gör så mot oss!?;) Ett tips för att inte ta åt dig av sådant som händer runt dig. MIN BIBEL. Kaj Pollacks bok - att välja glädje. Investera i den, du kommer inte ångra dig!

2010-10-12 @ 09:28:49
URL: http://metrobloggen.se/marioteten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0