Rent hus

Idag ska jag göra Julia glad, idag ska det städas. Efter 2 veckors nollning när vi knappt hunnit med annat än att hoppa in och ur duschen när vi väl varit hemma, så ser det ut som ett mindre bombnedslag i det Holmberg/Johanssonska residenset. Speciellt efter frukost och ett golv fullt med mjölk... Nu ska jag göra Julia glad som sagt ;) Iofs redan gjort henne på gott humör fler än en gång denna vecka, skadeglädje tror jag det kallas...

Himla skön myskväll vi fick igår förresten, gött slut på denna vecka, nu börjar livet igen :D

[>>>här skulle det egentligen vara en bild på mig och Julia vid något festligt tillfälle, men eftersom mitt tekniska tålamod inte sträcker sig längre än näsan räcker så får ni helt enkelt ta till fantasin istället>>>]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0