Nu var det allt längesen

Dags att skriva, detta håller inte. Har ju haft massa kul att skriva om.. egentligen.. men när solen skiner gör man bäst i att sitta ute och lämna boggandet till regniga dagar. Så idag passar ju utmärkt med andra ord!

Så vart var vi sist tro? Bäst att läsa lite.. bla bla bla.. aha! Jag vet precis vad det där förra inlägget handlade om. Men det var då, nu är nu. Nya tider, ny månad, time to move on.

Har ju varit på semester med mina lagkamrater i Halmstad och Malmö. Det var dags för säsong 2 och självklart togs det en hel massa lagfoton som ligger i en kamera längst ner i min resväska som jag inte orkar packa upp än. Sånt tar bara onödig tid och förresten, det enda jag kan lägga de uppackade kläderna i är en annan resväska. Onödigt som sagt ;)
I Halmstad hände det som alltid en hel massa skoj; nya bekantskaper, nya äventyr, träffa farmor och Malin min kusin (riktigt kul!), mat mat mat, Hyrman, öl öl öl och vin, rosé, Johan Wall (givet inslag på semestern), Hoffmaestro on the beach, glass, bad, sol och mycket mycket mer massa skoj! =) Efter en helskön vecka och ytterligare en mobil fattigare splittrades de 9 tjejerna och några åkte hem medans en tapper skara om 3 tog sitt pick och pack vidare ner mot ett blåsigt Båstad för att träffa Danne Kontant och sen ner till Malmö (enda stället i Sverige med regn i helgen gissar jag) och Erik och hans roomies. Klart värt regnet, man har ju paraply! Blev även en tur till Köpenhamn med obligatoriskt studiebesök i Christiania. Typiskt mig att glömma skorna när jag åkte hem.


Hyrman

Imorse vaknade jag äckligt tidigt av mig själv. Halv sju gick jag upp. Tur var väl det för innan jag hann ur sängen började katterna bråka utanför, lika bra att flyga upp och hämta vattenkannan men då var mamma redan där.

Nä, dags att vakna. Idag ska det shoppas och packas om, för i helgen bär det ut på nya äventyr med nya Sälentjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0