Bobling

Äntligen är KEY över, med blandade känslor men framförallt en herrans massa kvällar och nätter utan att behöva skicka mail efter mail efter mail efter mail efter... ja ni förstår. Toppen blev resultatet iaf, ingen stress, ingenting, helt förvånad och alldeles underbart nöd! Sen vart det ju finfrämmande av herr Pallvid också som grädde på moset! :D
Sitter med träsmak i baken efter några timmars uppsatsskrivande. Var inte gött det här, och doktorn som sa att jag sitter alldeles för mycket vid datorn för att min nacke ska må bra. Inte lätt att vara student inte.
Ikväll blir det bowling med stort O! Då ska jag allt visa dem vart käglan ska sitta! Äntligen! Tur att jag har Lotta som styr! ;D
Bowlero i Canada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0