Awesome Bob's Day continues

Det blev en kanondag, jag visste väl det :) Kan inte bli annat än awesome en sån här dag! =)

Riktigt nice avslutning med klassen, lärarna och uppdragsgivarna aka Anna-Stina och Elina. Mingel och öl på Dotank för att sedan fortsätta till LLA där det blev en spännande match mellan FBK och DIF. Får väl gratulera Rogge också som tippade rätt ;) Jag var nöjd, speciellt som jag fick mig en kopp kaffe däruppe på de svindlande höjderna. Det blev några slagsmål också, testosteronstinna grabbar kan inte annat än att visa kärlek på plan.

Avrundar med soffhäng deluxe. Imorrn börjar week of awesomeness på allvar! ;D


Min sverigepremiär på hockeymatch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0