Bob is back in town

Äntligen tillbaka :D
Efter en tågresa som var som en mindre bastuvistelse. Jag brukar gilla att åka tåg.. och okej att det hellre får vara lite för varmt än iskallt.. men hallå, jag kände ju inte för att näcka där på tåget liksom, nån gräns får d ju vara ;)

Härligt att komma hem till ett tomt kylskåp, sånär som på lite öl, dricka, äcklig rödbetssallad och ett paket smör. Tur att det fanns lite kaffe och nudlar iaf. Lyx!! Blir till att ta en tur till Haga sen tror jag bestämt.

Försöker packa lite inför flytten. Det blir mest kaos och ser ut som att det bara blir mer och mer saker. Vart kommer allt ifrån?!? Mitt rum ser just nu ut som ett bombnedslag, ja värre än vanligt! Tur att inte Julia är hemma, då skulle hon väl avlida på plats... och det vill vi ju inte! Så ska snabbt ta itu med oredan.

Nä, dags att sätta lite fart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0