mot helgen

som vanligt på språng, men har alltid tid för ett litet inlägg.

igår var det bio med jocke. förstår inte varför han klagar över filmen vi såg, det var ju han som valde... blev iaf änglagård 3, bättre än förväntat och mycket skratt. det var vi och pensionärerna. spontanbio is the shit! det roligaste var nog ändå innan bion när jocke berättade att hans nolla trodde att vi var ihop. HAHAHA, dagens höjdpunkt! lite komiskt...

nu ska jag sätta fart med kaffet så jag orkar släpa mig till sats så jag hinner hem igen och duscha innan jag ska till skolan och presentera, äta korv, dricka öl, gå på hockey och hoppas att elin drar in lite cash! ser fram emot en fullspäckad dag med vårt lilla gäng! =) sen är det tre hela dagars freedom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0