Nu var det så dags!

Ja nu var det verkligen på tiden, nu är det på tiden! Nytt blogginlägg, illa att det tagit så här länge för mig att orka plita ihop någonting. Har väl inte varit på humör gissar jag, mycket som rör sig i huvudet just nu...

Birte och Tash var här i helgen, big big like!! =D Tänk att det gått ett helt år sen vi var ute den där kvällen, sen jag satt på Tashs säng och såg henne packa sin väska... och tänk att det var ett helt år sedan jag vinkade hej då till Birte på flygplatsen på Big Island. Nu var det på Verkstadsgatan jag vinkade hej då istället, stor kram och några senimentala ögonblick... suck :/ Varför var det tvunget att ta slut så snart?! Ska börja spara ihop pengar nu så jag kan resa runt och träffa alla de som fyller mitt hjärta igen. Japan och Australien står först på tur på "big travel" listan.

Annars blir det mest rapportskrivande om dagarna. Går i vågor men idag har det gått bra för mig och Elin. Ibland mycket lättare att bara vara två stycken. Kreativ is the word of the day!

Woooo... var ju och tränade idag, tog mig an gymet efter en månads uppehåll. Vad duktig jag kände mig. Tur att jag fick hjälp av Jocke att släpa mig dig, tror egentligen ingen av oss hade klarat det själv ;P Hehe

Nu blir det quality time med min kära sambo, vi firar snart 1 år tillsammans, det är kärlek det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0