Lördagskväll

Inte många rätt har min hjärna just nu och självklart var långkalsongsittningen i igår och inte idag. Dagarna flyter ju ihop som ett enda blurr när man är student. Men sjukt kul var det iaf, det kan blåmärkena intyga! Trist att säga hejd till Lelle bara men han kommer tillbaka ;) Eller hur..! :P


Gurra och Lotta kör matchning från topp till tå


Jeppes hyllning till sin stora kärlek

Lyckades förresten sllänga i kanel i tacosen ist för cayenne. Till råga på allt hällde jag den ur en curry-burk. Inte många rätt där heller... vad händer. Tror jag lämnade hjärnan på Rumpan igår!

Satt och tänkte på fördomar förut. jag har massa fördomar, pinsamt många. vad som är skrämmande är hur ofta dessa är rätt... så hur kan man då tycka att det är så fult med fördomar? Äh, jag fattar inte, jag har fördomar och är damn proud of them! fast iband önskar jag ju att de inte ska stämma, inte alls! har just nu en grymt förutfattad mening som jag hoppas är helt annan än verkligheten. Återstår att se.., men lär väl dröja ett tag innan jag får veta gissar jag.

Nä, slut på filosofierna. Nu blir det b-rulle på TV!

Kommentarer
Postat av: L

I'll be back!

2011-04-09 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0