virr varr

att jag aldrig kan få mig själv i säng i lagom tid om kvällarna, det är ju tidvis ganska irriterande, iaf nu när jag ska upp ##@"&%//tidigt! och varför ska egentligen alla bra program gå om sena kvällarna?

idag längtar jag utomlands, eller kanske bara efter lite vår =) vår hade varit nice. det är ju trots allt mars! mars, april, maj, juni... SOMMAR! men först vår, vår, det är fina grejer det!
men nu är det snö och tisdagskväll som snart går mot onsdag, grannar som pratar väldigt högt och ett härligt soligt humör ;D

funderar på vad det egentligen ska bli av mig när jag blir stor. eller fan, det blir jag aldrig.. hjärnan har stannat vid ett härligt barnsligt stadie och ska där förbli. men sen då..? sen så undrar jag lite fer grejer också. känner att det blir stort flumm av det här, kanske tyder på att jag borde sova. eller på att jag helt enkelt behöver snacka av mig! vart är en vänlig själ om natten när jag behöver den? kanske skulle ta och skaffa mig ett husdjur trots allt...

ska drömma mig bort till hang loose mode på hawaii nu... nightie night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0