Söndag igen dådå

Igår var det dags för den årliga upplagan av Campusfesten. Håller ju inte samma mått som tidigare år men några klassiska inslag som soff-TV-och-annat-bröte-bränder, besök av brandbil och polis och självklart en hel massa alkohol, sol och glada människor fanns ju självklart där. Vi hade helt enkelt en kanonkväll, som till skillnad från förra året inte slutade på en random campuskök-soffa, utan hemma i min egen säng =)

Nu har tydligen nånting på Kronoparken sprungit läck också så där finns inget vatten. Riktigt nöjd att jag har till mitt morgonkaffe iaf. Inte som sist alltså när jag vaknade bakis med en lapp från Julez med något innehållande "OBS! Vattenläcka! Spola inte vatten och gå inte på toa!" As if I cared men ändå.
Väntar nu på en Lotta som tydligen behöver vatten för att fungera en morgon som denna.

Nä, nu blir det en slapp dag framför TVn. Imorrrn börjar the serious pluggisch-life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0