Dagens svettis

Idag blev det tunga 7km runt staden... eller rättare sagt 5km jogging, 2 km prommis. Känns lite bättre nu men det går ju inte snabb på långa vägar och blir några fuskpromenader här och var. Men jag är nöjd så länge jag tar mig hela den tänkta sträckan :)
Duktigt Bobbis! :)
Idag har vi varit och kollat på träningsskor, behöver nya löpardojor.. eller behöver och behöver men tror inte jag bör ha samma skor ute och inne så länge till ;) Har även varit och gjutit ordentliga sulor till mina skor nu, så kanske jag slipper ha sådär rasande ont i fötterna som jag haft titt som tätt så jag knappt kunnat gå på flera veckor. Imorrn ska jag iaf prova fler skor. Stackars killen på InterSport som fick ta hand om oss 4 tjejer som bara snattrade och frågade en massa frågor och ville prova allt och bla bla bla. Haha. Men trevlig var han ju iaf ;)
Nu ska jag se till att få nåt i magen. Idag har jag inte hunnit äta mkt så d e på sin plats att fixa lite käk nu tror jag och kanske leka lite med slappis-Challe

Kommentarer
Postat av: <3Mari-Lis

Bra kutat;;Jag sponsrar till skor när du hittar några,ät nu så du orkar springa mera::Kram <3 <3

2012-03-13 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0