Denna dag snö

Känner mig sämst på att blogga just nu, inläggen duggar ju inte tätt direkt. Men i mitt nyligen inträdda tidsmiljardärsliv så kommer jag ta mig tusan börja igen. Annars kan man ju alltid läsa mina små godingar i Goodwill.
 
Idag har hursomhelst årets första julbord intagits på IKEA, vi var de enda som inte tappat hårfärgen än. Hejhej pensionärshav! Även blivit lite Pre-KEY och Årsstämma. Nice dag så säg, härligt att ha fullspäckad kalender. Imorrn blir d träffa syrran, hon kommer upp för dagen och det var såååå längesen sist så ska bli asanajjs!
 
För övrigt kul att skriva för tomma öron.. noooot... så om folk börjar läsa här igen så kanske kvalietstexterna kommer med det ;)
 
Tjolahopp tjoflöjt och lussebulle... lussbulle käkade jag fö t frulle idag, mumsfilligubbstrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0