Back on track

I tristessen av att inte fåt jobb och frustrationen varje gång någon pratar om det så har jag ägnat de senaste två dagarna åt att skissa lite porträtt av mina söta små vänner. Trackat folk på fb och twitter med detta också men det får de ta ;) Man behöver ju faktiskt inte kolla på all skit om man inte vill hehe.
 

Försöker rena kroppen lite i veckan med träning och bra mat också, får se hur det går men mår ju så mycket bättre iaf, blivit alldeles för mkt chips och glass det senaste ;) ... ah det kommer väl hålla fram tills semledagen iaf, 1 vecka med andra ord haha.

Åååh, hittade lite av de 1000 bilder vi målade på designkunskapen (eler vad det nu hette) varför fortsatte jag inte med det istället, hade vart klar för flera år sen och förhoppningsvis inte suttit sysslolös efter 5½ år med ekonomistudier.. hade iofs inte fått uppleva några av de bästa stunderna i mitt liv heller sååå.. Men man ska inte ångra saker här i livet, man ska ta tillvara på det man har och göra det bästa för att leva precis så som man vill leva. Och nu ska jag sluta babbla för känner att min hjärna är lite mosig och bara trycker ur sig en massa skit.

So long, luftballong!

Kommentarer
Postat av: Zäde

Visste faktiskt inte att du pluggat design. Eller så har åldern svikit mitt minne=) Duktig är du iallafall!! När du har vägarna förbi metropolen igen så vore det najs med en promenad eller fika=)

Svar: Det får vi absolut göra =)
bob

2013-02-06 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0