Mando Diao

Nytt år, nytt liv, nya spelningar!

First up är de underbara och alltid och förevigt bästa Mando Diao. Jag stod som ett saligt litet barn hela konserten med ett stort leende på läpparna, och när de spelat klart klappade jag händer frenetiskt likt en treåring. Så himla bra!! Magiskt är ordet för kvällen! :D
Att de lyckats fånga en äldre publik var inte helle fel, stämningen blev 1000ggr bättre än den hade varit om det var en lokal fylld med skrikande fjortisar. Kände mig riktigt ung och fräsch bland alla 50+are.
 
Helt klart riktigt kul att se alla låtar live, även de lite segare låtarna blev ju toppen, nu kommer jag älska allt! Självklart var En sångarsaga och Strövtåg i hembygden bästa, speciellt den förstnämnda, sån jäkla show! På ett "non-show" sätt liksom.. att de hade tonsatt Fröding och mellan låtarna körde poesi med Daniel Boyacioglus gav det lilla extra till en redan klockren spelning. Tack, tack, tack, hoppas verkligen inte det dröjer sex år innan vi ses igen nästa gång! =)
 
Fick inte så många bilder, var för upprymd av spelningen
 

Kommentarer
Postat av: Zäde

Äntligen;)

2013-02-03 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0