Städknuff och massa träning

Sa upp min lägenhet i torsdags så nu börjar flytten från Karlstad bli på riktigt. Sitter och väntar på att en kille ska komma och kolla på lägenheten. Bra att han kommer så jag har fått städa för det var ett mindre bombnedslag innan och jag fick bokstavligt klättra för att komma fram, men nu är det så hemtrevligt och mysipysigt så =) T.o.m. Charlie har vågat sig fram nu en stund såhär en timme efter att jag dammsugit klart... men han gömmer sig väl snart som vanligt när det kommer folk. Hoppas det går fort så jag kan dunka ner på soffan sen, längtat efter soffpäs sen efter frukost, men idag har det inte vart nån vila nejnej.
Började förmiddan med ett benpass hemma följt av ett bröst/ryggpass på gymet. Eller ett försök till det iaf, fick ont i nacken efter några övningar så då är det bättre att ta det lite lugnt tycker jag så att det inte blir som sist att jag inte kan träna överkropp what so ever. Men benen fick ju lite muskler på den tiden iaf ;)
Ökat från 4 till 5 dagars träning i veckan, tur att jag är ledig så att jag har tid, för träningen kompromissar jag ju inte med som ni vet ;)
 
Nu borde la snubben komma snart eller... och sista maj flyttar jag. Kul och ledsamt på samma gång, men mest kul =)
 
So long, luftballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0