så trötter sååå

fallens blev det en tur till igår så idag är jag supertrött! får se om jag orkar ta mig dit idag igen... inte så sugen egentligen men hade vart kul och se EMD och alla fina fyrverkerier. men så skulle det också va gött att komma i säng i tid ikväll för imorrn är det jag som är ensam på jobbet ;)
vart iväg till överby idag och handlat en tröja... skulle egentligen blitt en annan men impulsköpens tid är verkligen inte förbi... så blev man lite mer fattig än förväntat också. men snygg var den iaf! =D
undrar om bilderna blev nåt att ha igår, har inte ens orkat kika igenom kameran än.

men här kommer iaf en bild på underbara utsikten vid skräckland


och en bild från gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0