Tentaångest

Äntligen!! Klarade den satans tentjäveln! ;D Haha, äntligen är den tentaångesten över :P

Igår firades det med bankett på Elite efter KEY-dagen. Var en riktgit nice dag/kväll =) Fick snackat lite med Fisken också för en gångs skull, ses ju inte alltför ofta...

Idag kommer Frida sådär lite halvspontant. Fick ett ryck "imorse" (läs klockan 12) och bara längtade efter min going :P Haha, så imorrn ska vi shoppa och åka till IKEA om jag kommer ihåg d där med IKEA... Kan va skoj. Så nu ska vi ha en mysig helg, jag och min lillasyster. Kommer ihåg när hon föddes, då fanns det en båt hemma i hamnen som hette Frida, säkert döpt efter Birgers Frida, precis som allt annat "Frida" i den stan, likaså min lilla gosing! Fridas marsvin däremot döpte jag efter snygg-Lars i ICA-reklamen ;) HAHAHA

Ska försöka att inte missa tåget nu ;) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0