Bakis

usch usch, det var ett bra tag sen sist jag va bakis men tack för den! känns som att det kommer bli värre, var väl som fullast när jag gick å la mig inatt, hehe.
Kul kväll vare iaf, fick väl dansat en minut eller så... om man nu ens kan kalla det för dans. träffade på lite vänersborgare, uddevallabor å annat, hade himlans trevligt. var nog den sämsta ölvakten ever dock, haha... de bara försvann ;)
sitter och väntar på att klockan ska bli tolv, då ska jag ut och skrämma några grannar på vägen till tvättstugan. sen ska jag njuta av sista dagen i detta liv, imorgon börjaar ett nytt ;D ... förhoppningsvis kommer jag njuta ännu mer av det, hehe.

min "week-end" i stockholm var riktigt nice... coldplay var ju helt magiska! tog ett tag för oss att hitta i huvudstaden, inte lätt att köra bil där inte när man inte har en aning om vart man ska... men efter att ha passerat stockholms stadsmuseum eller vafasen d nu hette 4 ggr så åkte vi och hämtade upp anita på jobbet så hon fick guida oss hem =)
sen gick jag som ett litet barn efter de andra när vi var ute på stan på fredan, våga ju inte komma bort där!! helt totalt lost! första gången i stockholm på 13 år kan ju tilläggas ;) hehe... kul vare iaf! alla vart nöjda å glada efter shoppingen och så vart d lite partajandes hos anita med jojo, bobo, ida, lite pitebor å annat folk! kulkul! sen hade elin och therese efterfest på två små sovande malin å bob, fiiiina bilder... NOT!

nu börjar klockan närma sig tvätt och huvudvärken smyger sig sakteliga på, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0