Julkalendern

Sunes Jul går nog aldrig ur tiden =) Lite svensk julkänsla måste man ju ändå ha. Kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar till jul, shiiit! Min resa närmar sig med stormsteg, om 4 dagar är jag på Hawaii!

Riktigt riktigt trött nu. Ska nog ta och lägga mig och somna till ett avsnitt Julens Hjältar, för att spinna på temat ;)

Kollade på tåg förut också från Stockholm till Vänersborg. Var väl inte stormförtjust av att se att det är 3 byten innan jag är framme. Hade inte spelat så stor roll i vanliga fall, men efter att ha rest i 25h och med två stora resväskor på 50kg så är jag inte så sugen på det, så ingen resa blev bokad. Väntar på en snäll julängel som vill köra mig hem istället, finns det någon sådan tro?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0