Nollephest

Igår var det nollephest, riktigt kul =) Vart stressigt att hinna iordning efter skolan men var absolut värt! Blev några min sen in till stan så stapplade mig fram i halkan, hehe. Måste sett lite kul ut. Så upp för rulltrappan mot Team Sportia. Som tur var var min date också sen, en hel rulltrappa bakom mig ;) Riktigt nöjd med daten också! Fick gå med Henrik, en av mina nollor i Buskis. Så förfesten blev tillsammans med nollor och faddrar fr Buskis och vi hamnade efter några samtal hos Jacob & Matilda.. bra planering där grabbar ;)
Hade en riktigt bra kväll med god mat och prisutdelningar. Årets nollegrupp även denna vinter =) Gött jobbat! =D

Dagen denna hhar varit mindre rolig... legat bakis hela dan med en jäklans förkylning! Fattar inte hur man kan ha så mkt snor i näsan...

Nu ska jag kika lite på tv innan d blir sängen för mig =) ... IGEN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0