Snorig

Har precis sett Bad Company. Bättre än jag trodde.. precis i min smak och för mitt humör just nu. Sitter här med min halvfullerullade toarulle å snorar. Snyter ju blod lika mkt, myyys! ;P
Vill bli i träningsform snart!! Saknar gymet... Får gärna bli vår ute snart också så kanske man kan snöra på sig de där gympadojorna å börja jogga... det säger jag iofs varje år men nån gång kanke jag kan komma igång på riktigt ;)
nu var det nån knepig film på 5an också... hmmm... puss å snusk? eller uhh... bara barnen jue =S hahaha
Imorrn ska jag till skolan. Inte sugen, ingenstans! Sen ska vi ha möte med Kontaktmanna... absolut inte sugen någonstans! Vill bara ligga i sängen å dra nåt gammalt över mig. Alternativt resa ut i världen och i så fall inte låta nån gammal dra över mig... hihihi

Nu ska jag snarka... ZZZzzzzZzzZzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0