Kontoret

Sitter på mitt kontor och känner att snart är det helg =) Funderar på om det finns nåt att hitta på? Kanske ska ta mig ut i skogen..?
Var uppe på berget igår kväll med mormor, Rolle och Sami och spanade efter älg... vi såg en hel del tyska turister, en älgsafaribuss och faktiskt 4 st älgar =D ... 4 rådjur/hjortar fick vi på köpet också ;) det var kul, lagom kvällsnöje.
Igår stack så Sara tillbaka till Stockholm igen. Det tyckte jag inte var roligt! Inte alls faktiskt! Sen var jag på dåligt humör hela kvällen.
Idag ska jag sluta jobbet tidigt, det kan jag vara värd efter en hård vecka ;) Så om 3h och 29 min checkar jag ut.

Tjolahopp... nu ska jag lyssna på Lasse Lindh!

Förresten var Kates dotter och barnbarn här förut... så sött barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0