"pluggar"

eftersom jag egentligen skulle plugga nu så får jag självklart gjort en massa saker.. fast just nu danka jag ner i soffan och orkar inte ta mig upp! men ska ju iväg och vara duktig på stepen sen så kan ju inte slösa med energin nu heller ;) hihi.
haft en kul helg... lördagen iaf... firade jacob som fyllt gubbe, och sen bar det av till månen där det dansades natten lång =) ...kan ju säga att gårdagen inte var så väldigt aktiv. tidsförskjutningen från vintertid till sommartid kändes ju också vill jag lova! och gör fortfarande. men fick mig en liten promenad och en pizza med malin igår iaf, godaste jag har ätit på det där stället hittills...
var kämpigt att gå upp imorse. med tanke på att jag inte vart i skolan till 8 på några veckor nu så var det dubbelt så jobbigt att gå upp ytterligare en timme tidigare. men upp kom jag och iväg till en introduktion i investering & finansiering. kan kanske bli en bra kurs det här =)
NU ska jag sortera lite papper iaf, sen kanske jag orkar ta tag i pluggandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0