Höst

Höst ute idag, känner det i luften, ser det på träden... Ekorrarna är ganska kul att kolla på, undrar var de sover om nätterna?! Inte lyckats få nån bild på dem än, hehe. Måste jag ju ha innan jag sticker härifrån.
Idag ska jag plugga stenhårt! Har ett arbete att skriva, en presentation och en tenta att plugga på. Massa. Så har jag lovat mig själv att ta mig till gymet också. Hoppas verkligen tjejerna hjälper mig att komma dit! Blir svårt på egen hand... :P

Ska lyssna lite mer på Timo innan jag börjar plugga. Kanske skulle va en bra idé att borsta tänderna också.

Ha det så bra! =)


En Bob på Torontos flygplats... I väntan på bussen till Windsor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0