Påsktripp

Tillbaka i Karlstad, där solen tydligen inte alltid skiner. Vart en skön helg hemma med påskmat och massa godis (förstår plötsligt varför jag så sällan äter godis). Fick gott sällskap ner av Kaluza och Jossan. Gött att träffa lite härliga människor hemma också och de små hårbollarna. Försökte samla pluspoäng hos lille Casper, undrar om jag lyckades med den bobbiga charmen, bjöd ju på bananer och lät honom leka med kameran. Hehe, men tror han tyckte minst lika mycket om att vara framför den, lille charmknutten =)


Mamma upp i dagen

När jag såväl kom tillbaka till Karlstad igen så var lägenheten städad, duktig roomie jag har =) Cykeln är numera med mig igen, Valle lagade punkan. Nu ska den bara tvättas också...

Blev filmkväll igår m Jocke, Finding Neverland. Yes, den var bra, nej jag grät inte, men tror allt Joakim fällde en tår eller två ;)

Idag har jag och Martin vart på tur för att fixa lite inför barnkalaset. Luktar fortfarande ballong! Blev lite besviken när det var så många korv-ballonger, tycker bättre om de små söta runda. Menmen... Blåsta är de iaf, och nice blev det ändå! Nu ska vi strax leka, men först; salladshandling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0