Bloggar från insidan av utsidan, jävligt nice!

Lyckats sola till mig en fin pandabränna ;) .. eller vad som kunnat bli, tacka vet jag solskydd. OCH tack Jocke för de najjsiga brillorna, mormor måtte vart stolt över mig :)



Haft opponering på uppsatsen idag vilket gick himla fint, så nu sitter jag här i soffan och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Finns väl egentligen en hel massa att göra men det får vänta tills kaffet är uppdrucket och jag filosoferat färdigt. Fast de som känner mig vet att jag aldrig riktgit kommer att ha filosoferat färdigt, huvet är alltid i sin egna lilla värld. Ska ta en promenad med Fisken sen iaf och hämta Richie på tåget =D yeyy!
För att falla lite extra för reklam.. kanske skulle ta och köpa ett paket ugnsbakade chips idag och slå mig ner i soffan och njuta. Julle ska ju upp t skolan strax så jag kommer väl sitta här själv och mysa. Ladda inför morgondagen på campus. Ah, d ska bli nice! Hoppas på sol, sol, sol.

Bäst att sätta ölen på kylningredan nu! So long, kalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0