Blablabla

Tror faktiskt jag har det ganska bra just nu =) Positiva veckan - ett vinnande koncept!

Fattar inte hur det kan vara så mycket mer snö här än i Karlstad, kan ju tycka att det borde snöa mer ju längre norrut man kommer, men icke i dett fall kan jag lova! Ett under att jag ens tog mig hit, detta trodde jag verkligen inte igår när jag kollade nyheterna och delar av 45an hade stängts av pga snön. Mamma har gett upp skottningen av trappen för denna vinter så nu har dörrn på framsidan gått i ide ;)

Klassresan var riktigt kul - well done Johan! =) Resan bar av till Dömle scoutgård, där raggsockarna kom väl till pass... tur vi var många så vi kunde hålla värmen innan den öppna spisen gjorde sitt jobb. Kommer känna den härliga doften av brandrök i min kudde i flera veckor ;) Haha, lite kul är det ändå. Fint minne från en superhelg. Många nya goa människor, mycket skratt och lekarna gav utrymme för en hel del kämpaglöd och alla visade sig verkligen från sin rätta sida ;) Resten låter vi stanna i Dömle.

Nu blir det Maria Montazami och hennes härliga familj, ladda för morgondagens äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0