Boule

Jepp, så kom då dagen som vi alla spänt väntat på...
Vilken grupp vi fick sen! Jag är iaf nöjd! Ett gott gäng som var med på noterna... och vi ska lära dem aaallt vi kan ;) Hehe
Jag hade urkul igår, bästis med allt å alla och på Rumpan blev det bara bättre och bättre. Hittade en bunt utbytesstudenter från Frankrike/Italien tror jag det var, så där stod jag å var kung på franska (enligt egen utsago iaf, tur man inte kommer ihåg allt man sagt) så nu har jag fått Petanque skrivet på tröjan, alltså BOULE!!
Hittade även Mathilda där bland alla nollor, Sälen-Gustavs syrra =) Ojoj, jag säger då det, bästis med alla ;) Undrar hur många jag var framme och klottrade på igår egentligen, hihihi... Fick inte så många bilder men det finns ju fler dar, sen delade sig min tfn så den fick lämnas in på reparation i baren. Sikka killar!

Nu ska här laddas inför kvällen och stadsvandringen! Glöm inte regnrocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0