titanic

sitter och kikar lite på titanic och tar mig en pepparkaka och gör lite annan olovlig surfing här på hästen ;P oj, nu vart d naket på tv också... inte titta ;)
hänt en massa kul i helgen, vart fest på fest, nästan så det förtjänar ett eget inlägg men d kan jag ta när jag har tid och sitter vid min egna dator...
snackade m elin förut.. eller, en miljard sms rättare sagt... så nu är sälen fixat, ska bli så KANOOON!! hade vart top of the top om resten av 27an hade kunant joina meeeen klarar mig väl ändå ;P ALLTID!! elin, sara, vi kommer ha så grymt! malin med kanske... ;D

på söndag bär det hemåt men innan dess ska jag väl hinna med en del julklappsinköp, julstök och annat smått och gott... tror mitt nyårslöfte får bli att skriva nåt vettigt i den här bloggen nån gång.

det enda raka - pepparkaka (uruselt rim, jag vet... =P)

Kommentarer
Postat av: Elin

det kommer bli kalaskul!! Längtar redan =) pöss

2008-12-17 @ 11:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0