lång och seg dag

suttit i skolan heeeela dan, va hemma runt 1915... jippie. då hade jag bara vart hemifrån 12 h, bläääh!

men har haft en ganska så produktiv dag, fått mkt gjort. skäms lite att jag gick tidigare än alla andra men efter att ha gått på sparlågor och haft ett oförskämt dåligt humör de sista 5 timmarna så orkade jag inte mer. trots allt några dagar till på oss i värsta fall...

ingen träning blev det idag heller, men får ta det imorgon =) ... chansen är ju ganska stor att orken är lite bättre då också ;)

sen va malin så go och bjöd med mig till deloitte på invigning på torsdag, så hela halva dan är ju klar där, d blir plugg, deloitte, träning och lussebak. bara kvällen kvar att va ledig då :P ska bli goodie

nu är jag supertrött!

godnatt världen, hoppas på mer snö imorrn!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0