tårtkalas

denna helggen har jag nog ätit tårta som täcker resten av året, minst!! fylld som en ballong på sprickgränsen, men av massa gottigheter då istället för luft =P bra att jag fyllt på depån då, så har jag min födelsedag avklarad nu också. kommer inte ihåg sist jag åt tårta på min födelsedag heller iofs. ska iaf fixa mig en present snart, blir håkan-konsert på fredan efter den stora dagen =) det är jag värd! ;D

helgen har gått ganska fort, för att snabbt nyta ämne, imorrn blir d till att hinna träffa lite folk. kommer ju inte hinna träffa alla, lite synd, skulle gärna vilja...
på måndag drar jag uppåt landet igen, bara jag kommer ihåg att boka en biljett... då ska jag bli gym/plugg/tv-nörd!
nu ska jag sova! natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0