Äntligen!

Klar med PMet i marknadsföringen... tänk om jag kunde känna mig lika duktig med tentaplugget inför stundande tisdag... men det kommer gå bra, det hoppas jag, tror jag, VILL jag! Sen ska jag ut på stan och lapa sol och äta glass och shoppa loss för lånade pengar med Malin =) AAAAH, goodie

Helgen har varit ganska god faktiskt, nykter för ovanlighetens skull. Helskönt! Om vi undviker samtalsämnet plugg så blev det denna helg inte mycket sol men ändå en liten stund på uteservering och en kvällspizza m tjejorna, en bra film med Brad (som förövrigt sluddrar väldigt mkt när han snackar) och en hel massa jpromenader och jogging =) Skönt och vad duktig jag känner mig till på köpet!

Skedde en liten "olycka" igår när jag inte riktgit orkade lyfta på fötterna lika mycket som stenen behagade... så blev en liten kraschlandning där mitt i spåret... okej då, jag erkänner, jag gjorde det med flit, jag var trött och behövde vila! så varför inte göra det med stil när ändå ingen ser ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0