damdam

sitter fortfarande inne, framför datorn med kaffekoppen i högsta hugg.. mumma! undrar varför vissa har kraft och ork och framförallt disciplinen att göra allt som är tråkigt. jag orkar knappt ta mig för det roligaste i vardagen ibl. då är det illa! just nu försöker jag bara hitta en anledning att inte snöra på joggingdojjorna... hmm... ont i nacken? för mkt shopping? måste bara prova mina nya skor igen! kan det vara en ursäkt tro?! =P NÄÄÄ! fjanterier! behöver bara nån som pushar på lite tror jag. förr hade jag mamma, ibland (ganska sällan nuförtiden) har jag malin men oftast har jag bara mitt dåliga samvete.
så vad ska jag sysselsätta hjärnan med idag i spåret tro? fundera ut läplig outfit för morgondagen, planera inför sommaren, tänka på all öl som kommer rinna ned genom strupen under kommande dagrna... eller kanske sätta på bästa jukebox-mixen?! eftersom jag saknar någon form av iPod eller liknande (mobilen funkar inte riktigt för jogging) så får min lilla hjärna fylla den funktionen också. snacka högt för och med mig själv gör jag ganska ofta också! inte konstigt att jag känner mig knäppig ibland, men det är väl helt sane, eller vad säger du elin ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

nä,,det har du alldeles rätt i bob! =) ska snart sitta och prata för mig själv, plugga lite till tentan på torsdag,,,organisationslära trevligt ämne det...vi hörs! puss på dej

2009-04-28 @ 20:49:16
Postat av: Malin

Jag kan springa förbi och plocka upp dig nån dag, behöver också lite motivation och en knuff i baken :)

2009-05-01 @ 00:20:40
URL: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0