Heldag

Idag har varit en riktig heldag. Började med en promenad runt Mariebergsskogen. Såg en hackspett på vägen, inte varje dag =) Sen fick jag skynda mig hem och göra mig iordning för en trevlig herre som heter Jan skulle komma och kolla såå jag inte har alltför många åkommor i lägenheten... Han tyckte den såg ganska så bra ut som tur var ;) Förresten uthyrd nu! Verkligeten börjar komma ifatt!
Efter det besöket fick jag ta mig upp till skolan... massa ogjort arbete men lite har man ju lärt sig på det med. Man ser inte sina framgångar förrän man haft sina motgångar som alla vet ;)
Var på en racersnabb Vårstämma sen. Gött, var hemma redan innan åtta!! Så hann med en joggingrunda (!!) också. Nu sitter jag proppmätt i min soffa och kolalr Playboy Mansion... tänker inte röra mig ur fläcken!

Imorrn hoppas jag på en fin kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0