Myssöndag

Aaah... vaknade utvilad imorse efter en kul utekväll med tjejerna.. synd att inte alla kom in på Månen bara. Till min stora förvåning lyckades jag sätta mig till bords med min kopp kaffe direkt efter att ha stigit ur sängen ooch, hör och häpna; börja plugga! Där satt jag nästan ända tills jag skulle till gymet med Malin, ganska effektivt ändå.. Malin vart förvånad sen över att inte finna något städat eller diskat hemma hos mig (som det annars brukar vara efter en helgs hemmaplugg).
Blev god middag med Barret följt av en skön film i sofffan... fortfarande på, men Malin va tvungen att gå hem tyvärr.. Undrar hur filmen slutar... säkert som allt annat kärleksdravvel på FILM! Unreal

Äntligen är våren här! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0