ptvi

spottade precis ut vad jag misstänker var en larv.. eller nåt, usch!

idag har vart en bra dag =) skolan å pluggat en del, kul ämne =)
sen gick jag hem. mötte martin och nicke på vägen, de had evart och hälsat på våra vänner grisarna, hihi. sen blev det en snabbis på gymmet med en trevlig pratstund med nån som fotograferar hästar... slapp iaf tänka på mitt eget när jag stod där och svettades =) varför tar man inte såna kontakter lite oftare?! är ju inte fel med lite nya kontakter och tjenisar.

och nu sitter jag i soffan med desperate och undrar om nån vill städa åt mig för imorrn kommer besiktningsgubben

Kommentarer
Postat av: malin

har inte din mamma lärt dig att man inte ska stoppa in insekter i munnen :P

2009-04-22 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0