En styck borttappad röst

min röööst den har rymt, det tycker vi är grymt! men den har gjort sitt jobb denna vecka så den förtjänar allt lite semester. idag ska jag göra absolut ingenting... eller jo, klart jag ska, har massor att göra, men först ska jag slappa och ta igen lite energi. ser ut som ett slagfält här.. jag alltså... blåmärken överallt! till och med i ansiktet! kommer se ut som ett misshandelsoffer när jag kommer till kanada. 1 vecka kvar! shit, inte fattat det än, aaaaaaaaaah! men än är jag inte klar med karlstad, har tre härliga dagar kvar som jag ska göra mitt bästa för att ta till vara på =)

igår vart d ärtor och punsch och vi hade så jäkla grymt kul! lalalaa... kom nog inte i säng förrän efter fyra och är fortfarande svart och grön lite här och var efter krigsmålningen. ska ta och skrubba ansikte, hals och bröst grundligt sen. hittade ett par autografer och ett hjärta rakt över bröstet också... bäst att jag sätter igång direkt så jag får gjort nåt vettigt idag! hahaha, best time ever! pusss

Kommentarer
Postat av: Elin uppe i norr

Låter som du har det bra Bob i värmland! =) å ni har lyckats med er nollning, vi börjar med vår om två timmar si så där =) ha det så bra i canada!! vi hörs! puss

2009-08-31 @ 09:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0