Jaa...

Passar på att skriva ett inlägg innan jag ska iväg och fixa lite kaffe. Känner inte riktigt att jag fått nån ro att skriva i bloggen det sista... orkar inte slösa resten av dan hemma framför datorn när jag redan spenderat 8+ timmar framför den på jobbet. Sitter och kikar ut genom fönstret... ser reflexen av några byggarbetare på taket ovanför... den stackars patienten som har rummet med fönstret där reflexen återspeglas undrar nog varför jag sitter och stirrar in där.
Kommer inte ihåg om jag nämnt nåt om helgen hos farmor i Halmstad..? Hur som helst var det toppen. Fick tatt en tur i hamnen också och kikat på Melody Club, Ostindiefararen och några militärer. Skönt väder var det också, liksom idag ser det ut som. Vad vet jag, jag sitter ju inne. Men ganska gött här med, förutom att det är konstant kallt. Nästipp, fötter och händer är som isbitar... *brrr*
Vad ska man hitta på en dag som denna efter jobbet då? Gymet kanske, solen lär ju gå i moln innan jag hinner hem ändå. Först ska jag koncentrera mig på att inte sladda m cykeln i den gigantiska hästskiten precis nedanför Båbergsbacken... Blåbärsbacken borde den heta, låter mycket smarrigare! Känner mig förresten som ett blåbär i mina sjukhuskläder. Eller nej förresten, jag ser ju precis ut som en SMURF!! HAHA
Nu ska jag brygga oss lite kaffe!

So long

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jag var också en smurf häromdagen. Blåa byxor och nästan samma blåa färg på tröjan, kom på när jag kom ut att jag såg ut som en smurf, hihi :)

2009-08-08 @ 18:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0