onsdag, regniga onsdag

sista onsdagen för den här veckan, sista onsdagen på jobbet för denna gång, eller kanske för alltid här på NÄL. ingenting är säkert, ingenting är planerat, kommer sakna stället. fast lite skönt ska det allt bli med några dagars vila nästa vecka innan allt drar igång igen.
regnet det fortsätter falla ner över trollhättan och jag kan nog räkna dessa veckors soldagar på en hand. fast man blir ju mer pepp på att jobba då iaf, skulle vart så depp om jag skulle behöva sitta inne i solen.

idag ska jag träffa min kära syster yster som jag inte sett på ett år, så det är allt på tiden nu!

haha.. nu kom precis yvonne in  och undrade om det inte blir långtråkigt såhär när jag inte har alldeles för mycket att göra... men nää.. jag sitter ju och har massa saker för mig. kanada blir fixat och annat hinner man kolla upp =) perfekt! plus att jag övar på att skriva på datorn samtidigt som jag kollar efter folk som springer förbi. kan behöva träna på att göra flera saker samtidigt. nä, här trivs jag ganska så bra må jag säga! =)

nu är det dock bara 2 dagar kvar på jobbet, och sen blir det 3 veckors ledigt! då ska det bli soligt och fint, det har jag bestämt!

nästa gång jag ska köpa ny cykel vet jag förresten precis vart jag ska testa den. är den funktionsduglig tur/retur vänersborg-NÄL så är den perfekt! mammas cykel var dock mer lämpad för söndagsåkning kände jag imorse, efter att fått ta den cykeln. fick ju nämligen punktering när jag cyklade till jobbet i måndags!! hur kul var det på en skala?! tur att kate i hennes lilla gula kom förbi precis i rättan tid =) *pust* nä, det var verkligen inte min morgon det! men kvällen var desto bättre, den avslutades med ryggmassage... ahhhhh!

dagens ord nu innan jag jobbar vidare;

apoptos - naturlig och programmerad celldöd, då cellen skall dö efter viss tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0