Aloha Baby, Hawaii finally!

God Jul får man väl säga nu, fastän jag inte har gått och lagt mig än så är ju klockan ändå 00:15 här på Kona, Hawaii a.k.a. Paradiset!
Vädret är skönt. vattnet är toppen; turkost och varmt, stora roliga vågor och massa vit sand. Sett världens största avocado idag direkt från trädet på baksidan. Ätit apelsin direkt från trädet och kollat på bananerna som hänger och dinglar i palerna. Hibiscusträden blommar för fullt och allt är underbart!
Vi bor på ett ställe som jag inte riktigt fått grepp om än. Nåt välmående/hotell/kyrkligt/sammanträde allt vad jag inte fattar. Seminarier, yoga, massage och dylikt. En kossa och en get bor här också =) Bor ca 10 pers här som en familj. Väldigt trevligt. Manuels mamma känner alla dessa så vi bor här, väårldens hus med utsikt som är obeskrivlig! Från mitt och Birtes rum är det utsikt över Stilla Havet, solen går ner på denna sidan, alldeles wunderbar! Åt frukost vid poolen idag, jag, Malin, Birte och Manuel bara satt och stirrade. Ingen av oss kunde riktigt fatta att vi var här på Hawaii. En dröm som har gått i uppfyllelse =D Aaahh... Lycka!
Flygplatsen här var även den en sort för sig. Liten och idyllisk. Underbar! Vi fick även blomsterkransar runt halsen när vi kom ;D

Undrar hur vi ska fira jul imorgon!?

Sova nu!

Kramar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0