Casper 1 år!

vaknade med mobilen i ett krampaktigt grepp och insåg snart att jag försovit mig, idag igen!! så nu sitter jag och slösurfar i väntan på nästa lektion med professor baki. den lektionen vågar man ju inte missa :S

igår var det farewell reception här med alla utbytesstudenter. trist :/ ska man behöva lämna alla goa människor?! så här snart! kommer sakna så många!


Min nya familj - Ananth, Skye, Akari, Belinda, Jonathan

Efteråt drog jag på bio med Emmanuel, Akari, Jingyi och Frances. New Moon. Sååå bra!! =D
Haha, Akari somnade. Vi andra satt som fastklistrade =P

Sist men inte minst (eller jo, minst fast mest älskad av alla) vill jag gratulera goingen Casper på sin 1-årsdag!
Saknar lille gubben sååå!


Charmtrollet

Nu måste jag rusa! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0