grumpy bitch?!

vaknade imorse upp till tonerna av en kvinnas panik-skrik i höga-c. trodde först att det var en katt som långsamt blev plågad till döds, det var det inte... fenomenet kallades tydligen 'musik'.

jag ska inte klaga, kanske var bra för mig att vakna med morgonhumöret extra vässat. kanske därför jag fortfarande sitter inlåst på mitt rum med frukosten avslutad för längesen när jag egentligen bara vill ut i vårt fina julpyntade kök och läsa om HRM i Kanada. får ångest bara av att tänka på de sista 6 orden... eller nä, inte ångest. alla år i skolan har iaf lärt mig en sak; ångest för skolan är för veklingar! jag känner mer en avsmak och ett litet hat denna strålande lördagsmorgon.

funderar på att börja packa min resväska snart.., men jag känner ju mig själv och det kommer inte hända förrän dan innan planet mot Hawaii lyfter.

en sak är säker iaf, idag ska det signas flaggor och drickas kanadensisk öl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0