när man inte måste...

.... så gör man det hellre, eller hur. iaf när det gäller statistik, visst malin ;D haha. hur fan lyckades jag pricka in ett MVG i matte c undrar jag just nu?! ...efter matte A-E och ca 30 hp så klarar man inte ett tal, hihi... sorgligt.
skyller på att hjärnan tagit semester ;)

helgen har varit skitkul! firade matte i fredags, först kaka å presenter i penthouse 8, sen bidde d ankan. Sikket röj! Festen fortsatte på lördagen med en riktigt lyckad inflyttningsfest hos Viktor, följd av utgång på månen. Nu får man vänta ända till onsdag på nästa fest... ;) Nollephesten närmare bestämt *längtar*
söndagen blev d film, benjamin buttons otroliga liv eller vad den nu heter. bra va den iaf, å brad pitt är ju aldrig fel att titta på =P

nu blir d en väntan på nåt värt atts e på tv, för inte orkar jag ta mig för nåt annat. kanske en kopp te å nå att tugga på också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0