Sommarpyssel

Sitter på jobbet och pysslar lite =) Kul. Trivs väldigt bra här!
Ser att jag är väldigt dålig på att svara på kommentarerna... men till de sista tre iaf;
Elin! Ja, jag jobbar faktiskt lite också!!
Malin! Träna nån dag kanske?! ... fast först nästa vecka för jag ska till farmor i Halmstad i helgen =)
Marie! Jag har all tid i världen... det är i alla fall min önskedröm ;) Jomenvisst, jag känner mig urusel som aldrig hör av mig till mina vänner. Refreshments imorrn om du ska med, annars tar vi väl en promenad nästa vecka va?! =)

Dagens ord kanske någon är sugen på? Här kommer det i alla fall;

Östrogener - kvinnliga brunstframkallande könshormoner som huvudsakligen bildas i äggstockarna men även i moderkakan och binjurebarken samt i mannens testiklar. bilder finns också med....

Nu ska jag jobba vidare =) Sen ska jag träffa Gurkan

Kommentarer
Postat av: Zäde

Ska ni in på torget?

2009-07-30 @ 10:03:08
URL: http://zade.blogg.se/
Postat av: Jullan

HAHAA, "brunstframkallande könshormoner" Hahaa

2009-08-01 @ 21:03:40
URL: http://jullep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0